2/17/2012

Panas KL ke Panas Pulau?

skang hujan panas kat area opiz kat Damansara. Apasal panas kat KL susah nak terima? Kalau panas kat Pulau tu ( tak perlu sebut pulau mana lah kan... ) confirm tak kisah.

ye. saya sangat gila dengan pulau. Nampak laut akan bertukar attitute menjadi yang sangat COOL! walaupun sememangnya sangat cool kan.

So apa yang nak diberitau, tengok picture pulau pun dah COOL!

Pulau Pangkor : Teluk Nipah.
Ada yang cakap pangkor tak best. Tapi tetap bersyukur denan keindahan alam semulajadi. Laut pada pandangan mata kita sangat menenangkan.

Pulau Perhentian.
Ada pulau perhentian kecil & perhentian besar. Bezanya, kalau sukakan suasana sunyi sepi di waktu malam baik bermalam kat perhentian besar. Kalau suka suasana meriah di waktu malam perhentian kecil sangat sesuai.

Pulau Redang.
Antara pulau terbaik yang kita dah sampai. Laut yang bertona biru. Tenang.

Pulau Langkawi dah banyak kali pegi tapi lautnya je belum diterokai.

Hujung April 2012, sekali akan sampai ke Perhentian. Insya Allah bulan Oktober 2012, akan ke KK, Sabah untuk ke Pulau Manukan, Gaya, Sapi.. Fuhhh..

Tak dapat bayangkan apa akan jadi dengan mata ini tanpa melihat laut sekali sekala, apa akan jadi dengan fikiran ini kalau tak jumpa laut.

Pegi pulau haruslah pegi snorkel, kira untuk yang takde lesen diving ler. Yang dah ada, snorkel ni dah tak pandang ye dok?

Wowwiweee.. mood pulau sudah mari. Dua bulan lagi.

No comments:

Post a Comment